loading...
تازه یاب مطالب تفریحی
مدیر بازدید : 296 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)
10 ژوئن 2015 ... خانه رمان ساده بگم دوست دارم 4 جستجو لینک - دانلود رمان بدون . .... تعداد مطالب : 921; تعداد نظرات: 6; افراد آنلاين : 16; بازديد امروز : 2,627; بازديد ديروز ...
roman-saraa.rozblog.com
 
ناراحتی نداشت همان فدر که من دوست داشتم کنار خانم چشم ابی بنشینم او هم دوست داشت! ..... خسته نباشید میگم و منتظر کارهای بعدیت هستم. موافق 37 مخالف 6 .... محض اطلاعتون من فوق لیسانس دارم و بیشتر از ۱۵ ساله که دارم رمان میخونم. ... ببخشید دوستان من الان نظرات رو خوندم باید بگم من عاشق رمان های الن عزیز هستم و ...
www.98ia.com
 
1 دسامبر 2012 ... دلنوشته و رمان. دلنوشته عاشقانه ... احمدی | ساده بگم. دانلود اهنگ کسری احمدی بنام سادهبگم با کیفیت بالا و لینک مستقیم + متن اهنگ ... متن کامل اهنگ ساده بگم از کسری احمدی ... سادگی هاتودوست دارم ساده نمی ... 6 ديدگاه براي اين نوشته.
www.loverfun.ir
 
1
2
3
4
5
6
7
8
Video
 
 
 
 
این ویدئویی است درباره ی زمان حال ساده در زبان انگلیسی که توسط آراد به زبان پارسی انجام شده. This is a video ... چنانچه باز احتیاج به توضیح داره بفر...
Mar 05, 2014
استاد سیاوش قمیشی یک خواننده ساده در پیت نیست که یکی مثل شهرام ... جای سوال داره که اگه سیاوش نوارشو می ذاشته جای اجرای سازها ،چرا نوار آهنگ به ...
Apr 03, 2014
koorosh irani Shared on Google+ · 6 months ago ... اگر ساده بخواهم بگویم منظور کسروی از دین تازه میتواند ...
Apr 15, 2014
رمان سایز آلت تناسلی مرد ناتوانی جنسی سرد مزاجی اعتیاد جنسی زود انزالی خود ارضایی آموزش اطلاعات جنسی سکس نوجوانان بیماریهای مقاربتی در ...
Aug 22, 2013
1
2
3
Blog
 
 
 
 
Nov 03, 2014
قرار بود سینا بیاید فرودگاه دنبالم ،پسر دوست مامان بود ،او ر هم ۱۰ سال پیش بم دیده بودم ،۱۰ سال پیش دانشجوی پزشکی عمومی بود ،از سوییس امده بم کمک رسانی.۱۳ سالم بود عاشقش شده بودم. ..... ی آروم و قابل باور، چیزی که بر عکس خیلی از رمان ها امکان اتفاق افتادنش زیاد هست، در عین حال به قدری کشش داره که دوست داری تا آخرش رو بخونی ، حتی از یه جاهایی از داستان که می تونی آخرشو حدس بزنی بازم قلم نویسنده انقدر خوب هست که جذبت بکنه انشاالله موفق باشی عزیزم. موافق 11 مخالف 6.
Aug 02, 2013
رمان کاش می فهمیدی دوست دارم | alone love کاربر انجمن خلاصه رمان :داستان در مورد یه دختر ع. ... لبخندی بهش زدم یه لیوان اب ریخت که بخوره تصمیم گرفتم بهش بگم چی شده ... فقط یه کنجکاوی ساده خندید . خنده هاشو دوست داشتم جذابترش میکرد قد بلند بود چشماش قهوه ای روشن بود که تغییر رنگ میداد مثلا وقتی گرمش بود چشماش روشن تر میشدن در کل جذاب بود .رسوندم خونه منم بعد از عوض کردن لباسام رفتم تو رخت خواب فکر رامین ولم نمیکرد یعنی خودشه ؟ یه قرص .... 1392,05,21, ساعت : 10:51 Top | #6. زن.
Apr 06, 2015
اینقد بگم که : داستان در مورد زندگی دختری هست که مثل خیلی از افراد جامعه زندگی ساده ای همراه با سختی های خاص خودش رو داره .. در این گیر و دار پای عشق هم به وسط میاد ... داستان فراز و نشیب زیادی داره ...که البته همه ی سعیمون اینه که اغراق در میان نباشد . ..... شُـ شُـشما ما بگم ...یـ یـ یـ ـعنی ... عجب گیری افتاده بودم ! ــ مـ..مــ..من شـ..شـ...شـما رو ..دو...دوست دا..دا...دارم!! نفس راحتی کشید! انگار با گفتن این کلام راحت شده بود ..اما دل مرا به شور انداخت! اخم کردم : شما خیلی بی جا کردی! اگه می دونستم می خوای ..اینجا .
May 16, 2014
متن داستان قشنگ بود ومیشه گفت یه جاهایی باخواننده ارتباط برقرار نمی کرد ساده بگم من هنوز داشتم به دیالوگ های بین شخصیت ها فکر می کردم که یه دفعه گی داستان پرش داشت به چند روز بعد یاچند ساعت بعد نمی دونم شاید نظر من اشتباه باشه ... ۴)نه درس اخلاقی داشت و نه عاشقانه : دوست عزیز یک رمان حتما نباید عاشقانه باشه … و اگر بخوایم به جنبه ی اخلاقی اش توجه بکنیم فکر نکنم رمان زیاد هم بی مغز باشه …فکر کنم در این زمینه یک ذره بی انصافی می کنید. موافق 6 مخالف 0. دلارام.
1
2
3
4
5
6
7
8
News
 
 
 
 
خبرگزاري فارس
 - Apr 07, 2015
من خودم شخصا دوست دارم وقتی فیلمی می‌بینم، قهرمان ببینم. نه آدم منفعل، نه آدم از هم گسیخته. حداقل وقتی 6هزار تومان پول می‌دهم می‌روم سینما، نمی‌خواهم باز هم آدم از هم گسیخته ببینم. دوست دارم فیلم ببینم. فیلم قصه‌گو و قشنگ. در انتها آدم با یک حال خوبی از سینما بیرون ...
آریا
 - May 06, 2015
اينو هم ابته بگم يادمه روزي که اينو درست کردم خيلي عجله داشتم و حالم نداشتم برم دستور دقيق رو بخونم...همون چيزايي که يادم بود رو به کار بردم..مواد همونه..ولي خب مقاديرش چشمي بود! نتيجه هم خدا رو شکر خوب بود ديگه. خب ديدين که نخود بايد پخته باشه..از يکي دو روز قبل ...
آریا
 - May 15, 2015
معرفي دبير جايزه کتاب سال سينمايي · چاپ ترجمه رمانضدفاشيستي «نرون دروغين» ... کيک شيفون ها مانند اسفنجي ها پوک و سبک و عالي اند با اين تفاوت که توشون روغن داره و خودشون به تنهايي هم خوشمزه اند. اما در عين حال براي خامه کشي و .. هم مناسبند. ... براي شما عزيزان ساده ترين راهش اينه که يا بريد و خامه يخ زده قنادي از فروشگاه هاي بزرگ و لوازم قنادي ها بخريد و کمي بزنيد تا فرم بگيره. يا پودر خامه بخريد از لوازم قنادي. راه سوم هم خريدن ... اميدوارم اين کيک رو درست کنيد و دوست داشته باشيد. شاد باشيد نوش جان شف نگين. shifon-6-sh.
آریا
 - Jan 21, 2015
کيک-خرمالو-6-شاخص. ببخشيد که پشت کيکم کمي تيره تر از حد معمول شده و ببخشيد که تزيينش هم خيلي سادهست. اما طعم خوبي داره اين کيک و مقوي هم هست. اميدوارم درست کنيد و دوست داشته باشيد. به اميد خدا و به شرط حيات چند تايي رسيپي براي يلداتون دارم آماده مي ...
1
2
3
4
5
6
7
8
Image
 
 
 
 
رمان صنم پرست ا مامیچکا کاربر
503 × 602
www.forum.98ia.com
دانلود رمان به سادگی | تسنیم
400 × 469
www.98ia.com
سایر قسمت های این رمان
493 × 650
marzieh1379.blogfa.com
و این هم خلاصه رمان:
551 × 569
www.forum.98ia.com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 121
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 445
  • بازدید ماه : 1,337
  • بازدید سال : 28,232
  • بازدید کلی : 529,956