loading...
تازه یاب مطالب تفریحی
mohammad بازدید : 136 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)
جملات تاکیدی - زندگی امید موفقیت
خدای درون من رهایی بخش من است خدای درونم قدرتی است که آزادم می کند من اکنون همه کس ... اکنون همه این مشکلات را به دست خدا می سپارم خودم قادر به حل هیچ کدام از آن ها نیستم. 15. ... به یمن جوهر غنی بی کران کائنات من هم اکنون صاحب معشوقی زیبا و نازنین و ... تو توکل می کنم میدانم که آنچه متعلق من است نمی تواند از من باز گرفته شود پس آرام و ...
مراحل قانون جذب | قانون جذب
انجام این کار قدرت ذهنتو افزایش می ده و به حالت آرامش می ری. ... اگر درخواستت شفاف و مطمئن نباشه،کائنات یه” ف رکانس “مبهم رو دریافت می کنه و ..... همه چیز در مورد ماشین جذب کردم تو این مدت و البته با تمام وجودم از نظر مالی در این قرعه کشی شرکت کردم… ..... من خودم به این قانون اعتقاد دارم و تا حالا چندین مورد جذب کردم اما چیزایی عادی بود...
کاترین پاندر : چشم دل بگشا! - حقیقت، داستان و افسانه
30 ا کتبر 2014 ... اکنون چیز های پوسیده و اوضاع و شرایط کهنه و روابط فرسوده را رها میکنم ... هر دم و بازدم زندگی ام سرشار از نظم الهی است، من آرام و متوازع ام لبریز از آرامش و تعادل هستم. ... اکنون همه این مشکلات را به دست خدا می سپارم خودم قادر به حل هیچ کدام از آن ها نیستم. ... به یمن جوهر غنی بی کران کائنات من هم اکنون صاحب معشوقی زی...
شعار "هرجا سخن از اعتماد است نام بانک ملی می درخشد" حالا یک جک بی مزه ...
منبع : کاش همیشه کریسمس بودشعار "هرجا سخن از اعتماد است نام بانک ملی می درخشد" حالا یک جک بی مزه بیشتر ... من برای همه و خودم از کائنات آرامش ، طلب می کنم :).
عروساي خوشبخت سال 94 - صفحه 1 - نی نی سایت
12 آوريل 2015 ... می گذارم تا قانون جذب کار خودش را بکند و همسر الهی و دلخواهم را از هر طریقی که مناسب ... خدای من، برای همه اینها طلب بخشش می کنم و آرزوی برآورده شدن تک تک .... آرام باشید ، مثبت بمانید و بگذارید کائنات آرزویتان را به شیوه ای که خودش ...
قانون جذب را خیلی جدی بگیریم | پورعلی.نت؛ تفکر مثبت، موفقیت ...
راستش به خودم می بالیدم و در عین حال می ترسیدم نکنه من خیلی خوبم یا اینکه نه… ... سلام من خیلی به این قانون عقیده دارم و همیشه همه چی رو تو ذهنم و تو کاغذ بیان میکنم اما ..... به این معنا که قانون جذب با ساتع نمون انرژی مثبت به کائنات، در جهت جذب انرژی .... و لطف الهی، خواسته خود را به صورت دعا و نیایش از پروردگار خود طلب می کند و طبق  ...
secret - و خداوند اين چنين پلسخ ميدهد به تو (showing 1-42 of 42)
در پاسخ به اين پرسش معمولا چنين مي گويند:شكي نيست كه خدا دعاي همه رو ميشنوه ولي گاهي ميگه{نه}. ... (ساز و كار)خلق واقعيات چنين طلب ميكند كه شما از پيش به هر خواسته اي كه در سر .... من متخصص قلبم را تصور می کردم که به من می گوید من معالجه شده ام. ... دستپاچه و هیجان زده سعی کردم خودم را هنگامیکه در دستگاه سونوگرافی بودم آرام نگاه .....
باور موفقیت Sucsess Belive Sarvary - آپارات
13 دسامبر 2013 ... Sarvary.ir اگر می خواهی زندگیت رو عوض کنی و بدونی ثروتمندان چطور بدون پول ، پولدار شدناین کلیپ رو تا آخر ببین تا ... به همین دلیل هم قرآن گفته که من تمام کائنات را تسخیر اندیشه های شما قرار دادم. ... خوب جواب خدا هم واضحه و میگه: "تو که چیزی از من طلب نکردی که من به تو ببخشم!!!" ... آرامش با یاد خودش یعنی هم...
تکنیک ها - داستانهای واقعی از "راز" - بلاگفا
من با هر نفس کشیدنم بابت سلامتی ام از خدا تشکر میکنم . .... شروع کردم ذهنمو پاک کردم از همه فکرای منفی و به درد نخور. .... اگر با این طرز فکر زندگی می کنید که نباید تمام آن چیزهایی را که می خواهید داشته باشید طلب کنید یعنی ..... آرام باشید، مثبت بمانید و بگذارید کائنات آرزویتان را به شیوه ای که خودش درست می داند به شما برساند.
چگونه از ناامیدی و مایوس شدن رها شویم و ادامه دهیم؟ | وبلاگ زیباتر دات کام ...
جالب است که تمام استرسهای این چند همکارم عاقبت کار خودش را کرد. ... من می خواهم این دوره ام با آرامش طی شود و همان طور که به قیمت سرطان درون با این سرطانهای ... مفید فایده و زبانزد بودن به همه به نیکی و الگو بودن و این همه موج مثبتی که به همه می دادیم… ..... عشق اون و همسرت با تمام قوا پیش بری و ایمان داشته باشی به پیام کائنات دقت کن و ...
خط خطی های یک حقوق دان » میلاد
مادر من… هم‌نام من… کسی که تنها بهانه پاک ماندن و پاک بودن و پاک شدن من بودی… میلاد فرزندت مبارکت ... من برای همه و خودم از کائنات آرامش ، طلب می کنم :). صبحها به جای ...
فرشتگان - مدد مولا
من فکر می کنم این فرشته ها بودند که چنین فکری را به ذهن مرد القاء کردند. ... و برای تمام بیماران مخصوصا اعضاءگروه دعا می کنیم و از خداوند طلب سلامتی می کنیم و از ... بعد سعی کردم ده سال دیگه ی خودم و تجسم کنم که همه چیز همینطوریه اما من پیرتر و خسته تر و کسلتر شدم. ..... از فرشته ی صلح و آرامش الهی تقاضا کنی به زندگیت وارد شود.
پاکسازی درون - دعا
11 آگوست 2014 ... بچه ها با توکل بر خدا برنامه دعای دسته جمعی رو از امشب شروع می کنیم . ... من برای همه ی این افراد بعلاوه ی خانواده هایشان و رفتگانشان طلب بركت و خیر الهی می ... چیزهای زیادی می تونیم از خدا برای دوستامون بخواهیم مثل ایمان ، معنویت ، آرامش ... شادی - مریم - کائنات - پونه - آرزو - گل مریم - محمدعلی-اعظم -مژگان- فرزانه - ...
راز - داستان های راز (قانون جذب )
17 سپتامبر 2014 ... متوجه شدم که برای برگردوندنش باید رو خودم تمرکز کنم و مثبت باشم چون ... من تصور می کردم که در 1 اگوست به من زنگ می زنه و به من خواهد گفت که دلش برای .... که مرکز همه اعمال الهی و بزرگ خودتون هستین و کائنات هم شریکتون هست . ..... )انگاه این تمرینات تلقینی را شبها به هنگام خواب و پس از تن ارام سازی لازم انجام دهد.
راز - شفاف سخن بگو
پدر فریاد زد «من تورا تحسین می کنم» صدا پاسخ داد « من تورا تحسین میکنم »پدر فریاد ... همه پیش خود فکر مى‌کردند: «این فرد چه کسى بود که مانع پیشرفت ما در اداره بود؟ ... و اینجاست که آن فرد باید از خدا طلب کند که ای آنکه از همه ء اسرار عالم مطلع هستی ... همینطور که در حال فکر کردن هستی، افکارت به کائنات فرستاده می شود و بطور ...
هاگیر واگیر
برای اینکه بتوانی دیگری را درک کنی باید یاد بگیری تمامی تمایلات خود را ... ﻣﺮﺩﻣﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﺩﻋﺎ ﺑﻪ ﺑﻬﺎﯾﯽ ﻣﯽ ﺧﺮﯾﺪﻧﺪ ﻭ ﭼﻮﻥ ﻧﺴﺨﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ، ﭼﻨﺪ ﺑﺎﺭ ﻭ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺧﻮﺍﻧﺪﻧﺶ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻓﻊ ﺣﺎﺟﺖ ﻃﻠﺐ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ. ... پرندگان به برکه های آرام پناه میبرند و انسانها به دلهای پاک. ..... خدای مهربان برای همه این مشکلات به من مشاوره رایگان داد و من به...
چگونه خواسته هایمان را جذب کنیم؟
ﻣﺎ ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻧﯿﺮوي ﺑﯽ ﭘﺎﯾﺎن زﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ . و آن ﻧﯿﺮوي ﺟﺎذﺑﻪ اﺳﺖ ... آن ﭼﯿﺰي را ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮاﻫﯿﺪ ﻃﻠﺐ ﮐﻨﯿﺪ . 2. ﻧﯿﺎز ﺑﻪ ﮐﻠﻤﺎت ﻧﯿﺴﺖ ،ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯿﺪ .3. ﮐﺎﺋﻨﺎت ﺑﻪ اﺣﺴﺎس دروﻧﯽ ﺷﻤﺎ ﭘﺎﺳﺦ ﻣﯽ دﻫﺪ و ﺷﻤﺎ درﯾﺎﻓﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ . ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺟﻬﺎن ﻫﺴﺘﯽ ... رﺑﺎ آﻫﻦ را ﺟﺬب ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ،ﻣﻦ ﻫﻢ ﺷﺒﯿﻪ اﻓﮑﺎر ﺧﻮدم را ﺑﻪ ﻃﺮف ﺧﻮدم ﺟﺬب ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ." ﻗﺎﻧﻮن ﺟﺬب ﺑﻪ ..... ﻃﻮري ﮐﻪ ﺑﺘﻮاﻧﯿﺪ در ...
تا خدا هست هیچ دلیلی برای نا امیدی نیست
این روزها هوای ابری دلم را با یاد بارانی تو نمناک میکنم، آری من با این همه نداشته ها و عجز ... می بینی؟ همه کائنات برای دلتنگی من دست به دست هم داده بود! می خواستند رد پای تنهایی ام ... اینجا کسی منتظرم نیست و من روی برف ها رد پایت را در کنار رد پای خودم نقاشی میکنم. ... همچون عابری خسته که در میانه راه می نشیند و نفس هایش آرام تر می ش...
خط خطی‌های یک حقوقدان » Blog Archive » بعد از ظهر پاییزی
خدا من رو رسوند که نجاتش بدم… .... تازه من نمیگفتم اعتراض نمیکردم اونم نشونم میدادی بعداً لذا پیشگیری کردم .... من برای همه و خودم از کائنات آرامش ، طلب می کنم :).
ندای درون
انسان هر چی رو که به خودش تلقین کنه خواه دروغ باشه ،خواه حقیقی یه روزی باورش میشه ... و ایمان محکم و قطعی ما رو به جذب و کائنات نمایان می کنه ، فقط و فقط "خواستنه" ... حس می کردم بدنم لحظه به لحظه ، ضعیف تر و ناتوان تر می شود دستم را پیش بردم تا زنگ ... زیرا آنها مانند من ، ارواحی مستقل و واحد بودند و هر کدام از هوش و شعور مست...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,140
  • بازدید ماه : 1,140
  • بازدید سال : 34,938
  • بازدید کلی : 536,662