loading...
تازه یاب مطالب تفریحی
mohammad بازدید : 151 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)
دفتر اشعار محتشم کاشانی [بایگانی] - نودهشتیا
چو فانوسی که باشد آتش پنهان درو پیدا پر از جدول نماید صفحه آیینه رویش که دایم هست عکس آن صف مژگان درو پیدا کف پایش که بوسد محتشم و ز خود رود هردم ز جان آئینه  ...
جدیدترینهای اینترنت - طنز
چو فانوسی که باشد آتش پنهان درو پیدا... چو فانوسی که باشد آتش پنهان درو پیدا. ... 10 هتل ترسناک دنیا که ارواح در انجا دیده شده اند! 10 هتل ترسناک دنیا که ارواح در انجا  ...
غزل - فانوس
فانوس. دنبال شعر و قافیه بودم تمام عمر / این شعرها حواس مرا از تو پرت کرد. راستی چیز ... آتـــــش بگیر تا که ببینی چه می کشم. احساس سوختن یه ... وقتـــی عزیــــزی نـیـسـت تـــا بـــاشد خـــریـــدارت ... خــورشــید از چشم زمیــــن یک لحظه پنهان نیست ... مدعی خاموش ماند از نهی عشقت چون که دید ..... اگر آه تو در آیینه پیدا نیست، عیب از ما...
شاخص قبله در آبادی های برخوار | |دانلودآهنگ جدید - مخزن بلاگ
از این رو گفتم که خط قبله را در بعضی از جاهای برخوار مشخص کنم. ... visual basic · ۱۰ کشور برتر جهان از نظر سرعت اینترنت · چو فانوسی که باشد آتش پنهان درو پیدا.
... اشتباهی | نئوبلاگ آرشیو مطالب وبلاگ ها
چو فانوسی که باشد آتش پنهان درو پیدا. ... تور را که در آوردم، سریع پشت پنجره را نگاه کردم، یک فانوس قدیمی، یک فانوس قدیمی قدیمی که زیر گرد و خاک اجزائش مشخص ...
رباعیات خیام - ویکی‌نبشته
... فردات بجز سودا نیست. ضایع مکن این دم ار دلت شیدا نیست, کاین باقی عمر را بها پیدا نیست .... آن جام بلورین که ز می خندان است, اشکی است که خون دل درو پنهان است ...
گنجور » صائب تبریزی » دیوان اشعار » تکبیتهای برگزیده
مثلاً برای پیدا کردن شعری که مصرع ریخت پیش بط می سبحهٔ صد دانهٔ من مصرع دوم آن است باید بیتهایی را نگاه کنید که آخر حرف قافیهٔ آنها «ن» ... شمع را فانوس از پروانه می‌سازد جدا .... بیشتر دلبستگی باشد به دنیا پیر را ... پنهان ز آب و آینه کن آن جمال را ... ازان چون موی آتش دیده یک دم نیست آرامم ...... جهان و هرچه درو هست، واگذاشتنی است.
نشانه - خانه
معلوم است که این وقایع یمن درباره ظهور می باشد (نقل به مضمون شده است.) ایشان همچنین خطاب به جوانان .... چو فانوسی که باشد آتش پنهان درو پیدا... پنجره های خانه را باید ...
خط خطی‌های یک حقوقدان
روزهام با قبل تفاوت پیدا کرده. ... همیشه دعایم این بود که خداوند همسری به من بدهد که عاشقم باشد و خداوند هم که در لطف و بخشش ..... چو فانوسی که باشد آتش پنهان درو پیدا.
ديوان صائب - متفرقات - متفرقات - قسمت اول - نوسخن
چند دارم در بغل پنهان دل افسرده را؟ چند در فانوس ... چون کنم در شيشه اين سيماب آتش ديده را؟ ... در دل من نقش چون گيرد، که با خود مي برد ... بخت اگر باشد نبات از بيد مي گيريم ما .... سياه روز چو فانوس بي چراغ بود .... گوشه چشمي به حال سرمه پيدا کرده است.
دفتر اشعار محتشم کاشانی [بایگانی] - نودهشتیا
چو فانوسی که باشد آتش پنهان درو پیدا پر از جدول نماید صفحه آیینه رویش که دایم هست عکس آن صف مژگان درو پیدا کف پایش که بوسد محتشم و ز خود رود هردم ز جان آئینه  ...
جدیدترینهای اینترنت - طنز
چو فانوسی که باشد آتش پنهان درو پیدا... چو فانوسی که باشد آتش پنهان درو پیدا. ... 10 هتل ترسناک دنیا که ارواح در انجا دیده شده اند! 10 هتل ترسناک دنیا که ارواح در انجا  ...
شاخص قبله در آبادی های برخوار | |دانلودآهنگ جدید - مخزن بلاگ
از این رو گفتم که خط قبله را در بعضی از جاهای برخوار مشخص کنم. ... visual basic · ۱۰ کشور برتر جهان از نظر سرعت اینترنت · چو فانوسی که باشد آتش پنهان درو پیدا.
غزل - فانوس
فانوس. دنبال شعر و قافیه بودم تمام عمر / این شعرها حواس مرا از تو پرت کرد. راستی چیز ... آتـــــش بگیر تا که ببینی چه می کشم. احساس سوختن یه ... وقتـــی عزیــــزی نـیـسـت تـــا بـــاشد خـــریـــدارت ... خــورشــید از چشم زمیــــن یک لحظه پنهان نیست ... مدعی خاموش ماند از نهی عشقت چون که دید ..... اگر آه تو در آیینه پیدا نیست، عیب از ما...
رباعیات خیام - ویکی‌نبشته
... فردات بجز سودا نیست. ضایع مکن این دم ار دلت شیدا نیست, کاین باقی عمر را بها پیدا نیست .... آن جام بلورین که ز می خندان است, اشکی است که خون دل درو پنهان است ...
گنجور » صائب تبریزی » دیوان اشعار » تکبیتهای برگزیده
مثلاً برای پیدا کردن شعری که مصرع ریخت پیش بط می سبحهٔ صد دانهٔ من مصرع دوم آن است باید بیتهایی را نگاه کنید که آخر حرف قافیهٔ آنها «ن» ... شمع را فانوس از پروانه می‌سازد جدا .... بیشتر دلبستگی باشد به دنیا پیر را ... پنهان ز آب و آینه کن آن جمال را ... ازان چون موی آتش دیده یک دم نیست آرامم ...... جهان و هرچه درو هست، واگذاشتنی است.
نشانه - خانه
معلوم است که این وقایع یمن درباره ظهور می باشد (نقل به مضمون شده است.) ایشان همچنین خطاب به جوانان .... چو فانوسی که باشد آتش پنهان درو پیدا... پنجره های خانه را باید ...
خط خطی‌های یک حقوقدان
روزهام با قبل تفاوت پیدا کرده. ... همیشه دعایم این بود که خداوند همسری به من بدهد که عاشقم باشد و خداوند هم که در لطف و بخشش ..... چو فانوسی که باشد آتش پنهان درو پیدا.
ديوان صائب - متفرقات - متفرقات - قسمت اول - نوسخن
چند دارم در بغل پنهان دل افسرده را؟ چند در فانوس ... چون کنم در شيشه اين سيماب آتش ديده را؟ ... در دل من نقش چون گيرد، که با خود مي برد ... بخت اگر باشد نبات از بيد مي گيريم ما .... سياه روز چو فانوس بي چراغ بود .... گوشه چشمي به حال سرمه پيدا کرده است.
احمد شاملو - بهترین شعرهایی که خوندم
15 دسامبر 2014 ... همه چیز را دنبال ِ خود بکشم و زیر ِ پرده‌ی ِزیتونی‌رنگ پنهان کنم: ... ِ مانع را بخشکاند و مرا چون قایقی فرسوده به شن بنشاند و بدین‌گونه،روح ِ مرا ... اما سایه‌ی ِ دراز ِ پاهای‌ام که به‌دقت از نور ِ نیم‌رنگ ِ فانوس می‌گریخت و در .... بازرسانده باشد، به سان ِ آتش ِ سرد ِ امیدی در تَه ِ چشمان‌ام شعله می‌زند. ..... چهره ی...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 377
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 495
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 786
  • بازدید ماه : 786
  • بازدید سال : 34,584
  • بازدید کلی : 536,308